donderdag 14 februari 2013

Kinderrugtas

Het idee is er, het model ligt al in huis, de maten zijn al gemeten. Nu nog uittekenen en in elkaar zetten, en dat is het meeste werk. Het plan is om van deze stofjes (jaaaaa, wat is de bovenste leuk hè!):


een rugtasje te maken voor Monneke, voor als hij 2 wordt. Er werd me vandaag verteld dat dat nog 3 maanden duurt (aaarrggh! Ik had nog steeds 6 in mijn hoofd!!! Maar met het verstrijken van de tijd, komt ook de verjaardag van mijn zoon dichterbij). Maar 3 maanden is te doen, en zeker achter de naaimasjien. Ik hou jullie op de hoogte.

4 opmerkingen:

  1. Time flies :) maar die stof is echt erg leuk! Succes met naaien, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woej! Vosjes! Leuk! Jouw monneke, bijna 2? Hoe doet ie dat zo snel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun je die woordverificatie trouwens niet lekker uitzetten? ik typ zo vaak mis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat je dan toch nog 2 keer een berichtje stuurt binnen 1 minuut! Ik dacht dat'ie uit stond, geen idee hoe ik dat dan weer uit moet zetten. Maar er is valt wel iemand die me dat kan vertellen :)

      Verwijderen